helg helg, sommar!!! :)

Helgen som var, har varit gode händelserikt ändå! I fredags så kom märta och mange hit och käkade middag med oss, det skulle bara vara vi fyra men det slutade med en fest! :D det var riktigt kul och full blev man!
Lördagen så kom morsan, backis och nadja hit på morgonen, skulle följa dem till lule och shoppa, jag var otroligt bakis, men det gick ändå, som tur var så höll det inte i sig så länge och så det var kul att gå på stan där, hittade lite kläder, en tröja från vila, plattång, underkläder, och smink så jag hittade lite grann :) På kvällen var jag och johan bara hemma och tog det lugnt!
söndag så var vi först hos mange och märta, hände ingenting på hela dagen, satt i soffan och slappade, sen for vi och bowla, och självklart vann jag goooooode stort ;) vilket var roligt som fan! Sen for vi till skellefteå och käkade middag, hahah :D 

idag har jag pluggat med tjejerna, och nu sitter jag här och gör ingenting!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0