påsk!!

I helgen har jag och johan och ett härligt gäng varit till kåbdalis! :D Vilket innebar : 1.dricka alkohol, 2.har otroligt roligt! 3.Ligga i backen och sola,grilla och dricka lite grann, 4. afterski, 5.krogen/puben, 6. god mat!

Vi har haft jätte kul, det enda som inte var roligt var att jag brännde mig på armar, bröstkorg och självklart ansiktet vilket jag har fått höra i två dagar, men det är så det är. räkan haahhah :D 

Nu har vi kommit hem, eller för ett tag sen. Ikväll blir det att se film med gubben, och imorgon blir det att byta till sommardäck och kanske tvätta bilen, tror att det behövs haha :D

kommer upp bilder sen från helgen, blev inte så många bilder men lite grann i alla fall :D

 

Kommentarer
Postat av: Pederalice

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.

2011-07-11 @ 12:20:41
URL: http://pederalice.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0