skola, skola, skola

Vi håller på som sagt med en forsknings grej, vet inte riktigt vad jag ska kalla den för, det är en observation och en intervju man ska göra, och man är tre stycken i varje grupp..
Intervjun och observationen gick lätt, men när vi ska skriva som en uppsats det är mindre lätt, igår hade jag världens flyt jag bara skrev och skrev, men idag så hände det ingenting, blir så arg på mig själv! aja imorgon ska vi träffas på skolan och skriva in lite teorier och massa andra grejer, hoppas det går bättre då.

Imorgon kommer Mange och Märta hit och ska käka tacos med oss, det kommer bli super trevligt, och dricka lite vin det var väldigt längesen jag drack, så det kommer bli kul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0