längesen sist!

Fy fam vad längesen jag var in på min blogg, kom på det när jag såg nadjas blogg så var jag som tvungen att skriva lite!
Som sagt så kan vi börja med det två roligaste sakerna:
1. Min mamma har gift sig med sin älskade Krister :)
2. Jag har skaffat världens sötaste katt som heter Barry och inte Harry :D

Sen har som bara livet rullat på som vanligt, eller jag jobbar ju nu. sommmarjobb men man kallar väl de vikarie när man har blivit äldre :D

Vi har som sagt varit i bulgarien nu den 5 juni och det var jätte skönt att få komma bort lite :D

Tillbaka till nutiden :P
Idag har vi varit och ätit middag med zacke, erika och leo det var jätte mysigt och sen såg vi film med dem!
Imorgon ska vi till boda borg, var ju där när morsan hade möhippan men det är så kul, man känner sig som ett barn igen :P

Nu ska jag lägga in lite bilder från utlandet på facebook :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0