it´s hard to understand..

Jag och johan har just packat våra väskor tills imorgon, då vi far till BULGARIEN med ett härligt gäng! oj oj oj när jag tänker på det så får jag fjärilar i magen, vill bara fara nu, börjar få resfeber, eller att jag bara håller på att längta ihjäl mig!! :D

Det tråkiga var att i fredags så var vi på skolan och gjorde klart inlämningen, men efteråt så insåg jag att båda sarorna kommer att sluta, att dem inte kommer att vara på skolan som vi brukar, jag började typ gråta i bilen för att jag tycker det är så tråkigt att man inte kommer träffas som förut, men det är tur att jag ändå kommer ha kvar dem som kompisar :D

här kommer nå härliga bilder:


snart om 17 timmar eller nått sånt far vi !! :D








Kommentarer
Postat av: Frida

Fin blogg ^^

Anmäl dig gärna till Dagens Blogg ~

http://fridisi.blogg.se/2011/june/dagens-bloggar-vinnarna.html#comment

2011-06-04 @ 22:53:17
URL: http://fridisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0