money can help you get your dream

Ojoj nu är det jobbigt för lilla jag, sitter och väntar på att tentan ska bli godkänt jag hoppas att den blir det! Det skulle hjälpa mig så mycket i mina studier att jag skulle få bra på det här kursen!

Jag satt och funderade igår på att dem som inte har nå pengar och ändå är lyckliga och kan leva sitt liv det är ju underbart för dem :D

Men då började jag tänka på mig själv, att jag har inga pengar och tycker att det är skit jobbigt rent ut sagt, och att man inte kan göra så mycket roligt för allt kostar pengar!!!

Så jag hoppas att jag får pengar snart och klarar proven så jag får leva som jag har gjort förut....
Men man ska ju inte hänga för det, men man ju gör det ändå, man tänker på det hela tiden! Men jag ska kämpa mig igenom det här, och vara lycklig! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0